Podolog Daria Sienkiewicz ukończyła Wyższą Szkołę Zdrowia, Urody i Edukacji (WSZUiE) w Poznaniu. Zawodowe doświadczenie i uznanie wśród coraz większej ilości zadowolonych pacjentów Pani Daria zdobywała pracując dla prestiżowych gabinetów podologicznych w Poznaniu.
Po kilku latach ciężkiej pracy przyszedł czas na otworzenie własnego gabinetu i zdobywanie doświadczenia zawodowego już pod własną marką. To była, jak się wkrótce okazało, naprawdę bardzo dobra decyzja.
ReCODED zostało powierzone pozycjonowanie nowo tworzonej strony internetowej, co było wyrazem swoistego zaufania, bowiem z branżą podologiczną w kontekście pozycjonowania stron nie mieliśmy wcześniej styczności. To jednak nie miało znaczenia, konkurencję zostawiliśmy daleko w tyle.
Masz pytania? Chcesz zlecić pozycjonowanie? Napisz na kontakt@recoded.pl.
Mamy XXI wiek, erę mobile i nowoczesnych rozwiązań programistycznych. Dzisiaj strony pisze się zupełnie inaczej, niż jeszcze kilka lat temu. W ReCODED nie idziemy na kompromisy, wykorzystujemy wszystkie możliwe narzędzia, by nasza praca spełniała wysokie wewnętrzne normy. Tworząc kod strony gabinetu podologicznego nie mogło być inaczej.
Techniczne SEO jest rzeczą często marginalizowaną, głównie przez brak umiejętności firm pozycjonujących strony www. My o tym doskonale wiemy, dlatego postanowiliśmy osiągnąć przewagę już na samym początku.
Dominacja Wordpress, jako systemu zarządzania treścią, wynika z jego popularności i łatwości edycji strony internetowej (cóż, to sprawa mocno dyskusyjna). Na tym te wątpliwe zalety się kończą - ogromny dług technologiczny i kiepska jakość kodu, jaką charakteryzuje się Wordpress, to wystarczający powód, by to rozwiązanie zastąpić czymś innym.
Ale to już nie o to chodzi. Wordpress jest niesamowicie wolny! Na dzisiejsze standardy system ten jest tak kiepsko zoptymalizowany, iż nie mogliśmy pozwolić sobie na jego wykorzystanie. Nie wspominając już o wątpliwych kwestiach bezpieczeństwa strony.
A szybkość jest dewizją ReCODED.
Omawiana strona gabinetu podologicznego stworzona została zgodnie z nowoczesnymi standardami projektowania progresywnych aplikacji internetowych. W przypadku Front-endu wykorzystany został React.js, Gatsby.js i GraphQL (tak, kochamy JavaScript). Jako magazyn treści wykorzystany został headless CMS. Ok, ale co nam to dało?
React.js i Gatsby.js oferują programistom mnóstwo przydatnych narzędzi skracających proces tworzenia strony internetowej - out of the box. Programista musi zająć się jedynie ich implementacją. To drastcznie skraca proces pisania kodu. W standardzie dostajemy jakość, przejrzystość i prostotę.
Google uwielbia błyskawicznie wczytujące się strony internetowe. My o tym doskonale wiemy, dlatego postanowiliśmy wykorzystać to na korzyść pozycjonowanej strony podologa. Service Workers, prefetch, cache obrazków, lazy loading - to wszystko zostało wykorzystane w celu stworzenia jednej z najszybciej ładujących się stron gabinetów podologicznych w Polsce. Nie ma w tym grama przesady.
Omawiana strona internetowa działa i zachowuje się, jak prawdziwa progresywna aplikacja internetowa. Korzystając i oferując wszystkie typowe profity PWA. W 2019 roku to powoli standard i przykład tego, jak powinno się tworzyć nowoczesne strony www.
To temat ciągle traktowany po macoszemu przez ogrom firm oferujących pozycjonowanie stron - dane strukturalne jednak precyzują przeznaczenie dokumentu HTML i wpływają na wygląd snippetów w organicznych wynikach wyszukiwania Google.
Gabinet podologiczny to jedna z tych branż, w której wykorzystuje się pozycjonowanie lokalne, stąd też podstawowe dane strukturalne musiały powiązać konkretną witrynę z lokalizacją świadczonych usług. Oprócz tego wdrożone zostały dodatkowe markery JSON-LD - zakres cen oferowanych usług, czy też F.A.Q.
Same techniczne aspekty to oczywiście nie wszystko - bardzo istotna jest również wysokiej jakości, angażująca treść, odpowiednio (ale nie przesadnie) nasycona frazami kluczowymi, jakie chcemy pozycjonować w wyszukiwarkach internetowych.
Na potrzeby tworzonej strony internetowej gabinetu podologicznego (wraz z pomocą właścicielki praktyki podologicznej) przygotowaliśmy kilka artykułów, które nakreślają zakres usług oferowanych przez podologa, prezentują typy schorzeń oraz profilaktykę w leczeniu chorób stóp. Generalnie zajęliśmy się wszystkim od A do Z.
Aż dziw, ile firm ciągle bagatelizuje temat certyfikatu SSL dla wykorzystywanych przez siebie domen. Inżynierowie Google już dawno przyznali, iż SSL ma delikatny wpływ na ranking w organicznych wynikach wyszukiwania i zabezpieczona strona traktowana jest lepiej, niż ta, która certyfikatu SSL nie posiada.
Pamiętajcie: certyfikat SSL to podstawa nie tylko w pozycjonowaniu, to również gwarancja bezpiecznego przesyłu szyfrowanych danych.
Ze względu na NDA oczywiście nie zdradzimy, ile miesięcznie płaci nam ten konkretny klient za pozycjonowanie strony internetowej. Możemy jednak śmiało powiedzieć, że pozycjonowanie gabinetu podologicznego możemy przeprowadzić już za 499 zł netto / miesięcznie. Oczywiście precyzyjna wycena przedstawiona zostanie w momencie zapoznania się z konkretnym przypadkiem.
W przypadku dobrego i szanowanego podologa to kwota, która zwraca się w ciągu kilku godzin pracy.
Nie żartujemy. Możesz ją rozwiązać w dowolnym momencie zachowując 30-sto dniowy okres wypowiedzenia. Nie trzymamy klienta przy sobie na siłę. Zostaniesz z nami, bo będą efekty, które przełożą się na ilość nowych klientów.
Lokalne SEO i pozycjonowanie lokalne, to proces zdecydowanie łatwiejszy, niż pozycjonowanie wyników globalnych, stąd też pierwsze efekty naszej pracy widoczne są już w ciągu kilku dni od podpisania umowy.
Nie są one od razu spektakularne, bo zgodnie z tym, co zdążyliśmy zauważyć proces pozycjonowania jest czynnością stałą, rozłożoną w czasie, ale pierwsze mierzalne wyniki widoczne są już w ciągu 7 dni od momentu rozpoczęcia współpracy.
Napisz nam wiadomość na adres kontakt@recoded.pl - opowiedz o swojej firmie i świadczonych przez Ciebie usługach. Gwarantujemy, że przygotujemy ofertę, z której będziesz zadowolony.
Ostatnia aktualizacja: 6 czerwiec 2019