Ile kosztuje stona internetowa? Chodzież / Budzyń / Piła

Ile kosztuje strona internetowa Cennik stron www w 2019 roku

Czeka Ciebie niemały wydatek Nie da się dobrej strony www zrobić tanio

Warto niestety się z tym faktem pogodzić, bowiem oszczędzanie na wykonaniu strony internetowej, będącej wszak wirtualną wizytówką Twojej firmy, a często też platformą sprzedażową oferowanych przez Twoją firmę towarów i usług, w przyszłości przyniesie więcej szkody, niż pożytku. Skutkiem czego potrzebne będą kolejne nakłady finansowe - ktoś mądry kiedyś powiedział:

Płać i płacz tylko raz!Ktoś mądry

O co tak naprawdę chodzi? Wspomniana fraza odnosi się do zakupu drogiego przedmiotu/usługi, gdzie jego wartość rekompensowana jest jakością. Nabywca, co jest w pełni zrozumiałe, początkowo będzie miał poczucie winy związane z potrzebą wydania na wspomnianą rzecz sporych nakładów finansowych. Ale finalnie, zdając sobie sprawę z jakości i żywotności danego towaru/usługi, wie że był to jednorazowy i opłacalny wydatek.

Tyle tutułem wstępu, zapraszam niżej.

Koszt / Cena wykonania wizytówki internetowej Od czegoś trzeba zacząć

Czytelna, składająca się z kilku podstron, wizytówka internetowa jest najprostszą, ale i często niezwykle skuteczną formą reklamy naszej firmy w internecie. W ogromnej większości działalności gospodarczych sprawdzi się wyśmienicie, oferując potencjalnym klientom szczegółowe informacje na temat oferowanych przez naszą firmę usług.

Co jest wypadkową ceny? Czyli za co tak naprawdę płaci klient?

Na łączny czas wykonania prostej strony www i tym samym jej finalny koszt wpływają tutaj następujące czynniki (w wielu aspektach częściowo pokrywające się w przypadku bardziej rozbudowanych witryn, o których wspomnę poniżej):

  • Analiza konkurencji

    To element, od którego bezsprzecznie firma oferująca projektowanie i tworzenie stron www powinna zacząć pracę - analiza konkurencji pozwala ocenić mocne i słabe strony naszych bezpośrednich konkurentów w branży. Na podstawie tej wiedzy można nie tylko ustalić plan działania, ale i poprawić przede wszystkim błędy, które popełnia konkurencja - słaba optymalizacja strony, brak semantycznie poprawnego kodu, organizacja dokumentu, marketing treści, rozplanowanie nawigacji, czy też prezentacja wizualna treści.

  • Przygotowanie indywidualnego projektu graficznego

    Atrakcyjny pod względem wizualnym i czytelny projekt strony jest niezwykle istotnym elementem wpływającym na odbiór witryny przez potencjalnych klientów. Strona powinna jasno identyfikować profil działalności naszej firmy, być przy tym wykonana w sposób zgodny z obowiązującymi trendami.

  • Napisanie kodu HTML/CSS

    Semantycznie poprawny kod HTML/CSS gwarantuje nie tylko, że strona będzie poprawnie wyświetlana przez dostępne na rynku przeglądarki internetowe, ale też pomaga w określeniu odpowiedniej struktury dokumentu HTML, co w następstwie ma wpływ na ewentualne przyszłe pozycjonowanie strony internetowej.

  • Optymalizacja SEO

    Istotny składnik każdego procesu tworzenia witryny internetowej - odpowiednia organizacja kodu, dbanie o właściwą strukturę treści, nasycenie słów kluczowych, dane strukturalne, czy techniczne aspekty SEO, jak chociażby reorganizacja drzewa DOM. To wstęp pod pozycjonowanie strony, wszak samo jej posiadanie niewiele zmienia - musi być widoczna dla potencjalnych klientów.

  • Optymalizacja Page Speed

    Optymalizacja Page Speed to rzecz niezwykle istotna, nie tylko w kontekście lipcowej aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google, dla których szybkość działania stron internetowych będzie jednym z czynników określających pozycję strony w organicznych wynikach wyszukiwania. To również aspekt istotny ze względu na wygodę użytkowników, którzy pragną błyskawicznego dostępu do treści/usług.

    Optymalizacja działania szybkości strony www na witrynie tworzonej od podstaw jest jednak o wiele prostsza, mając doświadczenie i widzę związaną z wymogami dotyczącymi sposobu prezentacji treści, renderowaniem strony oraz kolejnością wyświetlania drzewa dokumentu (DOM). Warto więc o ten aspekt zadbać od razu tworząc wizytówkę firmy.

  • Przygotowanie wizytówki w usłudze Google Places

    Ostatnim etapem, szczególnie jeżeli firma działa na rynku lokalnym, jest przygotowanie wizytówki w miejscach/mapach Google. Dzięki temu możemy nie tylko jasno usytuować naszą firmę wśród innych, ale i zbierać cenne uwagi oraz opinie od naszych klientów.

    Warto o tym pamiętać, tym bardziej, iż często wyniki z tych usług (miejsca dostępne na mapie) wyświetlają się przed właściwymi organiczymi wynikami wyszukiwania w Google.

2000-3000 zł netto Tak, tyle kosztuje wykonanie wizytówki internetowej

Profesjonalne wykonanie wszystkich wyszczególnionych wyżej etapów powinno zająć pomiędzy 20, a 30 godzin uczciwej, efektywnej pracy - dokładny czas potrzebny na wykonanie zlecenia zależny jest jednak na ogół od konkretnych wymagań klienta.

W ReCODED posługujemy się prostą, jednolitą stawką ustaloną na poziomie 100 zł netto za godzinę pracy (o tym dlaczego akurat tyle, informacje znajdziecie w dalszej części tego artykułu). Całkowity koszt wykonania wizytówki internetowej to kwota w wysokości 2000-3000 zł netto.

Mamy Twoją uwagę? Porozmawiajmy o rozwiązaniach dla Twojej firmy

Wyślij nam krótkiego maila na adres kontakt@recoded.pl - przedstaw swoje potrzeby, my w zamian przygotujemy kompleksową, szytą na miarę ofertę.

100 zł netto/h Ale czemu tyle?

Mamy 15 lat komercyjnego doświadczenia w tworzeniu stron internetowych. Znamy się na tym, co oferujemy swoim klientom. Nie błądzimy jak dzieci we mgle, poświęcamy czas na efektywną pracę, a nie szukanie rozwiązań potencjalnych problemów.

To uczciwa stawka.